Blogger Templates

Pages

Selasa, 13 Julai 2010

Doa ku......

Ya Allah jika aku jatuh cinta,
Cintakanlah aku pada seseorang yg melabuhkn cintanya PadaMu,
Agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu....


Ya Muhaimin jika aku jatuh hati,
izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yg hatinya tertaut padaMu,
agar aku tidak terjatuh dalam jurang cinta nafsu..


Ya Rabbul Izzati jika aku rindu,
rindukanlah aku pada seseorang yg merindui syahid di jalanMu...


Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu,
janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan,
indahnya bermunajat di sepertiga malam akhirMu....


Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu,
jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh,
dalam perjalanan panjang menyeru manusia kpdMu....


Ya Allah jika engkau halalkan aku merindui kekasihMu,
jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku
pada cinta hakiki dan rindu abdi hanya kepadaMu...


Amiiinn....
Smoga cinta yg dicari akan tercapai,
dan smoga Allah meletakkan kita semua dibawah payung rahmat kasihNya..

Tiada ulasan: